lauantai 27. kesäkuuta 2015

No hups..

Terveiset täältä tuulisesta ja sateisesta Vaasasta! Saaressa ollaan ja jotenkin mä olin kattovinani säätiedotuksesta että olis ollu kivaa ilmaa tiedossa..Eihän se muuten mitään mutta mä oon pakannut aivan väärin  :D  Ei paljo uv-vaatteitta oo tarvittu, ehkä illemalla..? No löytyi sentään tarpeeksi päälle pantavaa että Aku pääsi Bellan kanssa pihalle leikkimään. 

Mä mietin ja mietin että mitä unohtui kun ajeltiin kohti venerantaa eilen, kamera! Mun kamera on kotona, byäääh... No toisaalta joskus muistot säilyy elävämpinä mielessä kun niitä ei katso linssin läpi. Esimerkiksi täydellinen talvimaisema lapissa tai mahtava auringon nousu/lasku, ei se kuva vaan vastaa sitä minkä muistaa kun silmät laittaa kiinni. Joskus oon miettinyt että pitäiskö opetella maalaamaan niin sais sen maiseman ikuistettua niin kuin sen oikeasti näkee, tai sit mä en vaan oo kovin hyvä kuvaaja :D

Jotain muutakin unohtui, Iivon itkuhälytin. Voi että, mä tässä joudun juoda kahvia ja vahtia kun Iivo nukkuu terassilla  :D

Hyvää viikonloppua kaikille  <3

4 kommenttia:

  1. Haha homepää! :D <3 Vanhuus ei vissiin tuu yksin..... ;)

    VastaaPoista
  2. No hei kukaan ei voi olla aina täydellinen, hahhahhah :D

    VastaaPoista
  3. Voi tiedän tunteen! Mutta totta, muistot ovat parhaita ja tärkeämpiä kuin jatkuva linssin takana häärääminen. Ihanaa lomaa! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥