perjantai 5. kesäkuuta 2015

Kuinka äitinkin pään saa kesälomalle?

Oon kärvistellyt flunssassa tällä viikolla ja onkin tullut lähinnä oleiltua kotona. Eilen päätin että jos tänä aamuna on kaikki tähdet kohdillaan niin me lähdetään kävellen pikkusen matkan päähän puistoon ja läheiselle kirpparille. Noo, niistä tähdistä en tiedä... Iivo valvoi yöllä tunnin ja heräs aivan liian aikasin. Lähdettiin kuitenkin ja Iivo nukkui meno matkan.

Oon odottanut kesää ja sitä että ei oo kiire minnekkään. Ei oo pakollisia aamu herätyksiä, mennään fiiliksen mukaan. Sitten kuitenkin mulla on päässä jotkut ihme raamit että siihen ja siihen kellon aikaan olis pitänyt tapahtua sitä ja tätä. Havahduin aamulla kesken "kiireen" siihen että eihän meillä oo kiire! Välipalaa mukaan ja kirpparilla on vessa, hengitä kaikki on hyvin :D

Nyt niskasta kiinni ja taon tähän mun päähän että on k e s ä l o m a!


Tein pari löytöö itselle kirpparilta. Semmosen siistin valkoisen kesäjakun ja raikkaan kelta-valko raidallisen arki hupparin. Varasin pöydänkin ens maanantaista lähtien joten viikonloppuna pitäis raivata kaappeja ja hinnoitella. Ajattelin kerätä semmosen pienen budjettiin kuulumattoman käteiskassan meidän lomareissuun heräteostoksia varten :)

Muita mielikuvitus kiire ongelmaisia?  :D

2 kommenttia:

  1. Ja kyllä! Mä kans vissiin elän tätä kotona olemisen aikaa jollekin muulle, on kans ihme aikataulut omassa päässä ja suunnitteen kuvittelen että naapurit tekee lasun jos ei ulkoilla joka päivä:D t. Johanna

    VastaaPoista
  2. Nyt aivot narikkaan ja nautitaan tästä ajasta :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥