maanantai 29. kesäkuuta 2015

Gone with the wind..♥

Kuva netistä. 
Tuulen viemä.. paras leffa ikinä ♥ En edes tiedä kuinka monta kertaa oon nähnyt sen, tai koska oon nähnyt sen ensimmäisen kerran. Se koko tarina kiehtoo mua niin, erityisesti Scarlett (tietysti) mutta myös Rhett. Se on niin surullista kun he viimein saisivat toisensa oikeasti mutta ei.. Mikä kuolematon lausahdus tässä vuonna 1939 tehdyssä elokuvassa "Frankly my dear, i dont give a damn" Niin haikeaa ♥

Kuva netistä.
Mulla on ollut jo vuosia tapana katsoa tämä elokuva kerran kesässä. Se on niin hyvin tehtykkin, ei arvaisi niin vanhaksi. Viikonloppuna mökillä kun tosiaan se itkuhälytin unohtui niin en lasten nukkumaan mentyä viitsinyt hirveästi poistua mökistä, aloitin lukemaan hyllystä löytynyttä kirjaa "Rhett". Oon lukenut sen kerran aiemmin ja se kuten myös "Scarlett" vähän tyydyttää mun tiedonjanoa "mitä sitten tapahtui" "miks se teki noin". En vaan haluaisi että se tarina loppuu :D Molemmat kirjat multa löytyy mutta itse "Tuulen viemää" oon lainannut kirjastosta.

Jonkun mielestä varmaan hirveetä hömppää mutta pitääkö nyt sitten olla niin vakavasti otettava aina :D

1 kommentti:

  1. Kuulostaa ihanalta hömpältä <3 :)
    Mun on pakko häpeäkseni myöntää että oon nähnyt Tuulen viemää jokskus lapsena.. ja vain hataria muistikuvia sieltä täältä. Muistan kyllä olleeni vaikuttunut <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥