maanantai 15. kesäkuuta 2015

Yli puoli elämää yhdessä ♥

Tänään on meidän vuosipäivä. Kesällä -99 mulla oli just loppunu peruskoulu ja Amilla eka vuosi amista takana. Olin 15v ja Ami 17v. Kesä, veneranta, ilta kaveriporukalla ja veneretki Strömsööseen. Siitä se sitte lähti. 16 vuotta yhdessä. se on jo aika paljon. Joku joskus epäili että kuinka pystyy olemaan parisuhteessa teinistä aikuiseksi kun siinä ihminen muuttu niin paljon. Mä oon sitä mieltä ihminen muuttuu läpi elämän. Teinistä nuoreksi aikuiseksi, aikuiseksi, keski-ikäiseksi, vanhukseksi. Jokaiseen elämän vaiheeseen kuuluu kriisejä jotka muuttaa ihmistä jollain lailla. Mutta jos rakkaus säilyy, löytyy aina uudelleen se yhteinen sävel.


Oon iloinen siitä että ollaan saatu kasvaa yhdessä aikuisiksi. Ja mitä sitten että kaikki jutut on kerrottu sataan kertaan, kun ne on mielenkiintoisia ne kuuntelee mielellään vielä muutaman sata kertaa  :D

Tämä päivä on myös meidän kihlapäivä. 8v sitten Ami töksäytti autossa että no millasen sä ny haluut? (sormuksen) 

Tämä päivä on myös meidän hääpäivä. 6v sitten mietittiin että pitäiskö tehdä jotain kun tulee 10v täyteen. Käytiin maistraatissa ja pitsalla!

4v sitten tänä päivänä oli Aku rakkaan ristiäiset ja 1v sitten Iivo rakkaan ristiäiset.

Tämä on siis meidän perheen päivä ♥

6 kommenttia:

Kiitos kommentista ♥