maanantai 12. lokakuuta 2015

Äidin vapaapäivä ja uusi ei niin onnistunut tukka!


Eilen anoppi soitti ja kysyi jos pojat menis tänään päiväksi leikkimään mummin kanssa. Mä oli silleen et "anna kun mä mietin, öö, joo!"  :D  Aamulla varasin ajan parturiin, vähä väriä ja leikkausta. Selailin siinä kiireessä kuvia netistä ja yksi näin äkkiseltään miellytti. Nappasin kuvat mun hiuksista ennen lähtöä vertailun vuoksi ja hyvä niin..

Tässä siis mun tukka vielä aamulla.. Juurikasvua, huono latva ja vähän alkoi keltaisuus tylsistyttää.





Sori huono kuvanlaatu..




Halusin hiuksiini aavistuksen vaaleampaa ilmettä ja että tuo "karamellisuus" taittuisi hivenen kylmän suuntaan. Tämän kuvan näytin ennen kuin aloitettiin värjääminen, kuvakaappaus täältä



Picasa119



Ja tässä siis lopputulos..






Suoraan sanottuna harmittaa. Ajan tuhlausta, mä oisin voinut tehokkaasti röhnöttää sohvalla sen 2,5tuntia.. Höh. Tietysti kuvan naisen hiukset on upeasti laitettu mutta kuinka hiuksistani tuli tummemmat kun selkeästi kerroin tahtovani nimenomaan vaaleamman yleisilmeen? Kampaaja oli sitä mieltä että värjäys oli onnistunut eli kommunikaatiossa taisi sitten olla vikaa.. Noh, saahan tään korjattua mutta mua harmittaa että mun kallisarvoinen vapaa aika kului tähän  :(  



15 kommenttia:

  1. Voi harmi! Tuo vaaleusaste jäi varmaan kampaajalla epäselväksi. Kylmempi sävy tuli kuitenkin hiuksiin, se onnistui kyllä :) Ajan mittaan jos vähän tottuu niin varmaan alkaa tuntumaan jo omemmalta. Ei tukka kyllä pahalta näytä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nimenomaan vaaleusaste jäi epäselväksi, en mä kyllä ymmärrä kuinka näin pääsi käymään mutta joo.. En varmaan montaa päivää näin viihdy kun sen vaaleamman kuitenkin halusin :/

      Poista
  2. Nyt vaan vaaleata raitaa päälle niin hyvä tulee <3

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä toi uus tukka on tosi ihana, mutta ymmärrän kyllä että et oo ihan tyytyväinen, jos toiveena oli saada vaaleampi yleisilme! Tosiaan tohon jos vielä vähän vaaleeta raitaa vaikka laittaa nii tulee varmasti tosi hyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kannustuksesta :) enköhän mä tästä toivu :D mutta harmitus on kyllä suuri..

      Poista
  4. No on kyllä täysin erilainen lopputulos mitä toivot, jos nimenomaan juuri tuollaiset oiti saada kuin esimerkkikuvassa. Mutta mun mielestä noi on kuitenkin tosi kivat, tollaset luonnollisen väriset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, kyllä mä nyt ulos kehtaan mennä :) mutta jotenkin niin odotin toivottua muutosta kun on taas pari vuotta ollut lähes samanlainen tukkatyyli. Kyllä mä tälle jotain teen, Aku sanoi että värjää lilaksi :D

      Poista
    2. Näyttää hyvältä, mutta ymmärrän kyllä harmituksen kun ei saa sitä mitä haluaa. Kävin kans tässä pari viikkoa sitten melkeen vuoden tauon jälkeen ja mulle se on tosi iso rahallinen ja ajallinen panostus just nyt ja haaveilin niin että saisin hyvän leikkauksen ja runsaan ohennuksen, mutta jo samana päivänä hiukset oli ihan karheat ja takkuiset. Sitä kun odottaa sitä ihanaa fiilistä kun niitä hiuksia ei voi ollla hipelöimättä;) siis mikä tulee onnistuneen kampaamokäynnin jälkeen. Ihana sun anoppi! T. Johanna

      Poista
    3. No olis vaihteluu :D

      Johanna, se on just kun ei olisi aikaa eikä rahaa alvariinsa hypätä parturissa..

      Poista
  5. Ihan hyvä siitä tuli vaikka se ei ole mitä toivoit - mutta ymmärrän raivosi! Omaa aikaa ei olisi tuhlata sellaiseen joka aiheuttaa pettymyksen! :/ Kerran raivosin meidän kuntosalin vetäjälle kun jumppatunti peruttiin 15 minuuttia ennen h-hetkeä ja olin juuri vienyt lapset hoitoon ja raahannut itseni paikalle. Silloin tuntui juuri samalta - että olen uhrannut kallisarvoista vapaa-aikaani ja sitten toinen pilaa sen hetken.. Bläh!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah :D nyt mä vaan kuvittelen sua raivoomas jollekin reppanalle ;D joo o, enää en oo raivoissani mutta ärsyttää kyllä..

      Poista
  6. No höh, mutta hyvältä hiuksesi näyttävät noinkin. :)
    Mullekkin on joskus käynyt noin, että kerron millaiset haluaisin, näyttänyt jopa kuvan, mutta tulos on lopulta ollut jotain ihan muuta..ja silloin kyllä ottaa päähän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole mullakaan eka kerta, kerran kävin kolmesti korjauttamassa väriä ennenkuin meni oikein :D enkä mä oo ees kovin nirso.. Kiitos :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥