keskiviikko 21. lokakuuta 2015

Blogille uusi nimi?

Oon jo pitkään, oikeastaan alusta asti miettinyt että toinen nimi olisi mun blogille parempi. En ole halunnut muuttaa nimeä koska pelkään että kadotan teidät lukjat siinä rytäkässä. Nyt oon miettinyt asiaa ahkerasti ja tulin siihen tulokseen että nimen vaihdos tulee. Poikasten kanssa on aika tuore blogi vielä ja mitä pidempään vitkutan nimen vaihdosta sitä enemmän se epäilyttää, joten nyt tai ei koskaan! Itse blogin sisältö ei tule ainakaan lähiaikoina muuttumaan, sitähän ei tiedä mitä joskus tulevaisuudessa tapahtuu mutta nyt haluan kirjoittaa niistä aiheista mistä tähänkin asti.



Miksi mä haluan vaihtaa nimen? Poikasten kanssa on perheellisen blogi mutta ei "pelkkä" perheblogi. Nimi viittaa ehkä liiaksi siihen että kirjoittaisin vain äidin näkökulmasta. Mä tykkään kirjoittaa "naisten juttuja"  :D  koska mä olen nainen. 




Mikä nimi sitten olisi hyvä mun blogille? Alusta asti mun päässä on pyörinyt mielikuva nimestä. Semmoinen mikä ei varsinaisesti tarkoita mitään, ainakaan mitään tiettyä mikä rajoittaisi mua blogin suhteen.




Mietin myös että vaihdanko vain nimen mutta pidän osoitteen samana. Todennäköisesti vaihdan myös osoitteen, se on selkeämpää niin pidemmän päälle.




Mitäs tuumitte? Onko hassua vaihtaa blogin nimeä?




Jaa mikä se uusi nimi on? Mun lempinimi ja nimimerkki Norudemu  :)  Muutoksen teen kyllä vasta varmaan parin viikon päästä, kerkeen vielä harkita ja tiedottaa moneen moneen kertaan että te lukijat löydätte myös uuteen osoitteeseeni ♥


Kuvat on muutaman viikon takaa, kiitos Nadja ♥

16 kommenttia:

  1. Ei hassua lainkaan! Munkin blogin nimi on muuttunut matkan varrella. Tosin kyllä mäkin kirjoitan jonkin verran muustakin kuin äitinä olemisesta. Mielestäni vaan hyvän nimen keksiminen blogille on aivan käsittämättömän vaikeaa :D Välillä tekis mieli olla vaan joku "Ihan tavallinen blogi" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On vaikeaa keksiä nimi! Semmoinen vielä joka antaisi mielikuvia mutta ei vääränlaisia :D en tiedä, syteen tai saveen niin tämän blogin nimi muuttuu lähitulevaisuudessa :)

      Poista
  2. Mä luulen että tämä on sellainen asia jota melkein kaikki bloggaajat jossain vaiheessa pohtii.. Voi, minkäköhän nimen keksit?? :D Norodemun tarinat? Hihii..

    VastaaPoista
  3. No jos susta tuntuu että täytyy vaihtaa niin sitten vaihdat! :) Mun mielestä tää nykyinen nimikin on tosi symppis mutta innolla jään odottamaan, että millainen se uusi on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä taidan vaihtaa :D vähän kyllä silti arvelluttaa :)

      Poista
  4. Hyvältä kuulostaa uusikin nimi, go for it :)

    VastaaPoista
  5. Jos nimenvaihdos tuntuu itsestä oikealta ratkaisulta, niin sit se kannattaa tehdä. :)
    Ei muuta kun anna mennä vaan ja ompa ihania kuvia ♥ oot tosi kaunis.

    VastaaPoista
  6. Ei se lainkaan ole huono idea! Saakohan muuten blogista linkitettyä silleen, että jos vaikka sun tän osoite on tuo poikastenkanssa.blogsp.. ja sitten luot uuden joka on vaikka se norudemu.blogsp.. niin että jos lukija kirjoittaa osoiteriville tuon tämänhetkisen niin se osaisi itsestään ohjata uuteen osoitteeseen. Hmm.. tajuskohan kukaan mitä mä hain takaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä tajusin ;D mut oon ymmärtänyt että kun osoite vaihtuu bloggerin sisällä niin seuraajien kannalta mikään ei muutu, mutta tietty random lukijan on vaikeempi löytää

      Poista
    2. Totta muuten :D En tajunnut ajatella noin pitkälle :D No mut sit vaa jätät tän tänne ja laitat tänne viestin et mut löytää nykyään täältä klikklik :) Kyllä kaikki löytää.

      Poista
    3. Jos tekisin kokonaan uuden blogin niin sitten tekisin juuri noin kuin sanoit. Mutta, vaihdan tämän olemassa olevan osoitteen (onnistuu asetuksista) ja ilmeisesti "systeemi" jotenkin tietää että tämä on tämä blogi ja jakaa uudet postaukset edelleen niille jotka ovat bloggerin kautta seuraajia.Muualle esim. blogit.fi pitää ilmoittaa uusi osoite ja nimi. Facessakin sivun nimen vaihto onnistuu, sitten jää jäljelle nämä jotka eivät seuraa mitään kautta vaan bongailevat blogin "jostain". Pitää vaan nyt yrittää tiedottaa hyvin. Nyt jos tää ei meekkään niinku mä oon päässäni pähkäilly niin oikaiskaa joku :D aikamoinen ajatustyö tässä on.. :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥