torstai 1. lokakuuta 2015

Mä en ainakaan koskaan...

Kaikilla on varmaan näitä juttuja "mä en koskaan vois tehdä sitä tai tätä". Kuinka monilla mieli muuttuu kun vuodet vierii? Parikymppisenä mulla oli hirveen selkee kuva siitä millainen mä olin ja millainen mä en ainakaan ollut. "Mä en ainakaan oo koira ihminen". Mutta sitten mä näin Touhon ♥ ja kappas mä olinkin koira ihminen! (tai ainakin Touoho ihminen) 18 vuotiaana kävin ensimmäisen kerran mun nykyisessä työpaikassa ja olin hiljaa mielessäni sitä mieltä että tämä nyt ei ainakaan olis mun työpaikka.. Kuinka kävikään muutamaa vuotta myöhemmin kun "eksyin" sinne tekemään lyhyen sijaisuuden? Tykkään mun työstä hirveesti (niin hirveesti kun nyt yleensä on mahdollista).

Vielä viisi vuotta sitten näitä juttuja oli paljonkin. Odoteltiin melko aluilla meidän ensimmäistä vauvaa (mä en koskaan haluu lapsia on myös kuultu mun suusta joskus..) ja mielessä oli esim. "ei sitten kyllä yhtään enempää kuin tämä yksi" ja "mihkään rivariin mä en kyllä muuta".. No hups.. Ainut mikä vielä pitää on että mä en osta city maasturia.  Olin myös täysin varma että mua ei missään äiti-lapsi kerhoissa nähdä.. vakkari naama täälä moi  :D

Enää mä en lupaa mitään. Katsotaan mitä elämä tuo tullessaan. En lupaa edes että mä en muuta omakotitaloon...

Onko teillä muilla tämän tyylisiä lupauksia jotka onkin sitten myöhemmin tullut pyörrettyä täysin?

p.s sanoin muuten joskus suuressa viisaudessani etten ainakaan laittaisi mun lapsista kuvia nettiin..en koskaan ostaisi älypuhelinta..mikä yli typerä facebookki..no mä en ainakaan mitään instaa rupee.. jne..jne..

12 kommenttia:

  1. Haha :D Sä oletkin tommonen ihana mielipide-ihminen <3
    Mä harvemmin ehkä sanon että en ikinä :D Tai sit sanon mut oon niin homepää etten muista :D :D Tai nojoo, ehkä oon pari kertaa sanonut että meille ei kyllä tuu enää lapsia :D :D hihhhiiii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielipide ihminen todellaki joo :D Älä ny lupaa mitään ;D

      Poista
  2. Mä olen ollut joskus sitä mieltä, et ikinä en tee lapsia :D Toi nyt on jotenkin jäänyt päälimmäisenä mieleen kun niin vahvasti olin silloin sitä mieltä :) Onhan noita varmaan muitakin, kyllä tässä iän myötä on vähän alkanut miettiä kannattaako sanoa "ei koskaan".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näinpä, periaatteessa kaikki on mahdollista :D (ei toki mitään mikä sotii omaa moraalia vastaan)

      Poista
  3. Hihih ihana ♡ Mutta joo tuttua täälläkin noi "en koskaan, ikinä" - jutut. En halunnut lapsia (hupsis niitä onkin kaksi) en tosiaan halunnut muuttaa maalle (ostettiin asunto humppilasta) ja siis näitä riittää :D !

    VastaaPoista
  4. Näinhän se menee. :D
    Mäkään en koskaan muuta maalle, asu kaksikerroksisessa omakotitalossa, halua enempää kuin yhden lapsen jne..ja kuinkas sitten kävikään...asun maalla, kaksi (tai oikeastaan kolme)kerroksisessa talossa ja mulla on viisi lasta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha :D mistähän sitä itsensä vielä löytääkään

      Poista
  5. Hahaa.. Voi mistä sitä aloittaisi. Mun "mä en ainakaan koskaan"-lista on aivan liian pitkä. :) Olen tehnyt tuollaisia lupauksia ihan pienimmistäkin asioista kun olin hieman nuorempi. Mä en koskaan pelaa golfia, mä en koskaan innostu luomuruuasta, mä en koskaan, mä en koskaan, mä en koskaan.. Hihihii..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa :D Jotenki sitä "pehmentyy" ne mielipiteet iän myötä :)

      Poista
  6. Parasta! Miekin oon mielipideihminen, ja kyllä on tullut julistettua yhtä jos toista asiaa faktana ja totuutena vuosien mittaan :D Ikä onneksi tekee tehtävänsä ;) Miulla on myös käynyt monta "en koskaan" juttua todeksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks voi vähä nauraakki omille julistuksilleen :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥