torstai 15. lokakuuta 2015

#Blogisitarina

Sain haasteen Napsahduksia blogin Nadjalta. Yleensä mä oon laiska haasteissa mutta tämä oli vähän erilainen, rupesi itseäkin kiinnostamaan että mitä mä noihin vastaisin  ;D


Haasteen säännöt ovat seuraavat: (saa kopioida omaan blogiin):
1. Haaste on avoin kaikille bloggareille (teema voi olla mikä tahansa). Saat osallistua vasta saatuasi haasteen (ja niitähän voi toki pyytää, jos tiedät jonkun saaneen sen).
2. Kirjoita ja julkaise oma tarinasi blogissasi: miten blogisi sai alkunsa, kuinka se on kehittynyt ajan saatossa ja mitkä ovat olleet merkittävimpiä taitekohtia.
3. Haasta mukaan neljä blogia kirjoittamaan oma tarinansa. Mikäli joku kieltäytyy suorilta käsin, voit haastaa jonkun toisen.
4. Muista ilmaista tarinasi yhteydessä linkkeineen päivineen, miltä blogilta sait haasteesi ja kenet haastat mukaan.
5. Mikäli olet Instagrammissa, käy halutessasi lisäämässä jonkin kuvasi yhteyteen tagi #blogisitarina. Näin kaikki Instagrammissa olevat bloggarit näkevät, kenen kaikkien blogeissa nuo tarinat ovat nähtävillä. #Blogisitarina-haasteen käynnisti: Kototeko-blogi 


Miten mun blogi sai alkunsa?

Mä en ole aiemmin seurannut mitään blogeja. Joskus oon etsinyt tietoa jostain asiasta ja päätynyt googlen kautta johonkin blogiin. Yks kevättalven ilta kun Ami oli jollain mökkireissulla ja lasten mentyä nukkumaan mulla oli vähän tylsää, mä selailin nettiä ja sain idean. Kai mäkin nyt osaisin blogia kirjoittaa? Kolme tuntia myöhemmin mulla oli raakaversio Poikasten kanssa blogista ja joku postauskin valmiina. Ensin ajattelin että kuvat olisi pääasiassa koska tykkään kuvata mutta kirjoittaa en ole koskaan osannut, hyvä kun pääsin äikästä läpi koulussa.. Ehdotinkin siskolleni että josko tehtäisiin yhdessä blogia, mä keskittyisin kuviin ja hän kirjoittaisi aina välillä jotain järkevää  :D  Pitkällä kävelylenkillä asiaa puitiin ja tulos oli että hän perustikin oman blogin, Napsahduksia. Hyvä niin, sillä meillä on molemmilla oma tyyli ja omat visiot joita olisi varmasti ollut vaikea sovittaa yhteen pitkän päälle. Nykyään luen paljonkin blogeja ja aivan harmittaa kun en aiemmin löytänyt tätä blogi maailmaa.

Kuinka mun blogi on kehittynyt?

Edelleen tykkään laittaa paljon isoja värikkäitä kuvia mutta kyllä se kirjoituskin jo luonnistuu, kai? Ainakin lukijoita on, jopa sellaisia jotka palaa  ;D Blogin ulkoasu on muuttunut radikaalisti pari kertaa, pieniä viilauksia mä teen jatkuvasti.. 

Merkittäviä hetkiä blogilla?

Tietenkin ensimmäinen lukija joka ei ole perheenjäsen.. Ensimmäiset kommentit perheen ulkopuolisilta, joku lukee tätä! Jokainen uusi lukija saa mussa aina uutta intoa jatkaa, ja tietysti ne vakkari lukijat ja kommentoijat. Ilman heitä tää olis aika turhaa, mä tykkään kun on vuorovaikutusta joten rohkeasti kommetoimaan jos et ole vielä uskaltautunut  :)  Yks merkittävimpiä juttuja on tietysti Onni blogit ♥, mun blogi"perhe", ja tietysti ensimmäinen yhteistyö ihanan Sampsukan kanssa.


Musta tuntuu että kaikki on jo joko tehneet tämän tai ainakin haastettu, joten tehdäänkö niin että jos sinua ei vielä ole haastettu niin kerro se kommenttiboksissa niin haastan sinut. Tämäpäs oli mukavaa muisteloa vaikka eipä noista alkumetreistä vielä kauaa aikaa olekkaan  :)

8 kommenttia:

Kiitos kommentista ♥