maanantai 24. elokuuta 2015

Kirpparilöytöjä syksyksi!

Oon innostunut ostamaan myös itselleni vaatetta kirpparilta. Aiemmin oon ostanut lähinnä lapsille mutta nyt on jotenkin osunut silmään äitille kans  :D Vaikka nyt onkin kesän parhaat rantsu kelit ja aamun vietimmekin biitsillä, on mieli jo jotenkin kääntynyt kohti syksyä ja oonkin löytänyt syksyksi pari paitaa ja jopa kengät!

Tämä s.t.i neuletakki on hyvän mallinen perusvaate. Maksoin tästä muistaakseni 4e. Vähän ehkä synkkää kun on musta toppi ja mustat housut, pitäis ehkä hommata jotain värikkäämpää alle..?


Tämä Rutme paita on mun mielestä kivan mallinen, vähä erilainen leikkaus. Tämä maksoi 3e. 



Näistä Line collection kengistä maksoin jopa 9e ja voisin veikata että näillä ei oo ees astuttu pihalle  :D Ei mitään käytön jälkiä. 




Mä oon niin kyllästynyt siihen että ostan kaupasta vaatteen, oli se sitten edullinen tai kalliimpi, ja jopa jo ensimmäisen pesun jälkeen se on aivan nukkanen ja vanhan näköinen. Näistä edullisista kirpparilöydöistä tulee monestakin syystä hyvä mieli. 

1. Tietysti edullisuus  ;D

2. Ekologisuus

3. Jos vaate on käytöstä huolimatta priima kunnossa, 
se todennäköisesti kestää minullakin kauemmin kuin yhden pesun...

4. Tykkään kierrellä kirpparilla kun koskaan ei tiedä mitä tulee vastaan

Netti kirpparit ei niinkään houkuttele mua. Usein hinnat on korkeammat kuin live kirpparilla ja ne kaikki säännöt pistää pään pyörälle  :D  Jotain oon joskus huuto netistä ostanut ja myynytkin lähinnä yksittäisiä hieman kalliimpia juttuja.

Mites muut kirppistelijät? Ostatteko myös itsellenne vai vaan lapsille? Entäs tykkäättekö enemmän netti vai live kirppareista?

11 kommenttia:

  1. Mä ostan 70% lastenvaatteista kirppareilta, live ja Fb kirppikset käytössä. Itselleni ostan aina kun jotain kivaa löydän, livekirppiksiltä vain.
    Toi rutmen paita on tosi kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Pitäis vaan rohkaistua noiden fb kirppareitten kanssa, sielä usein myydään ne parhaimmat..

      Poista
  2. Voi miten hyviä löytöjä! Minunkin pitäisi päästä kirppikselle! :D Tarvitsisin ehdottomasti neuleita syksyyn! :)

    VastaaPoista
  3. kivoja löytöjä oot tehnyt! :) Noi kengät varsinkin on tosi hienot :)!

    fashionsituation.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Sama täällä, tykkään kirppiksistä ja tutkailla niiden valikoimia :) Huiput nuo sun löydöt kyllä. Kengät on kans sellaiset jotka olisin voinut hyvin kotiuttaa itellekin, ja aika samanlaiset löytyykin tuolta jemmoista syksyä ajatellen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) just tälläsiä kenkiä olin ajatellut ja kas kummaa tuli kirpparilla vastaan :D Yleensä ei ihan näin täsmä löytöjä ole.

      Poista

Kiitos kommentista ♥