tiistai 18. elokuuta 2015

Pikku-possu byysat poikaselle :D

Tämä kangas on lojunut vuoden verran kaapissa ja vihdoin otin sen käsittelyyn. Surrautin saumurilla Iivolle housut. Tää on mun itse väsäämä kaava. Akulla oli pienenä Kappahlin haaremi housut joista otin mallin ja tein Akulle monet housut joita Iivokin on nyt käyttänyt. Koska malli on musta edelleen söpö ja kaava vielä sopiva Iivolle, käytin siis sitä samaa. 





Pitänee mennä ostamaan Iivolle edes yksi yksivärinen paita näiden housujen kaveriksi  :D

Akulla oli ensimmäinen varsinainen kerhopäivä tänään ja aamulla huomasin että olin unohtanut käydä ostamassa Akulle uudet tossut kun vanhat oli käynyt pieniksi.. Noo, tänään mennään yhdessä hakemaan  :)  On se hurjaa kun juuri muutama viikko sitten olin sitä mieltä että molemmilla pojilla on hyvin vaatetta ja nyt tuntuu että puolet on jäämässä pieniksi! Taitaa kyllä yleinen ja ikuinen ongelma lapsiperheissä  :D



4 kommenttia:

  1. Hauskat housut! Mä oon huomannut tuon saman ongelman, on niin paljon hauskoja kuoseja että niitä voi välillä olla hieman haastavaa yhdistellä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo välillä pitäis ostaa jotain vähän hillitympääkin :D

      Poista
  2. Voi mitkä ihanat housut <3 kätsy sä!! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥