maanantai 31. elokuuta 2015

Mitä minä lupaan syksyksi?

Nytkö se syksy alkaa? 

Mä oon aina innoissani kun alkaa uus vuodenaika. Se jotenkin rytmittää elämää. Mä oon muutenkin vähä semmonen että tykkään tietyllä tapaa rutiineista ja arjesta, sitten on kiva välillä lomailla ja palata siihen omaan ihanaan arkeen. Kunnon kesälomaa meidän perhe ei ole vielä viettänyt koska Amilla on kesälomat pitämättä! Mutta kuten lukijat ovat varmaan huomanneet ollaan tehty pienempiä reissuja ja pitkiä viikonloppuja mökkeillen.

Johtuiskohan siitä että Amilla ei ole lomaa vielä ollut, että mulla ei ole ollut semmoista perinteistä kesärepsahdusta mistä kaikki nyt puhuvat ja tekevät lupauksia liikunnasta ja ruokavaliosta. Kyllähän mä herkutellut oon, mutta en mitenkään normaalia enemmän :D  Liikkunut oon aika samalla tavalla kuin aina, paitsi että keväinen hölkkä innostus on ikävä kyllä jäänyt  :/  Oisko mun lupaus sitten yrittää aloittaa se uudestaan? 

Keväällä mä kirjoitin mun "äitikuplasta" ja lupasin olla aktiivisempi ihmissuhteissa. Tavallaan oon pitänyt lupauksen ja tavallaan en.. ehkä mä siis lupaan yrittää vielä kovempaa?

Keväällä mä myös tuskailin kun oli niin vaikea löytää puistoseuraa, siihen oli ratkaisuna Hätäkahvit. Tämä ryhmä ei oo ollut  niin aktiivinen kuin olin alkujaan toivonut mutta voihan se olla että se vielä kehittyy, ja se nyt on semmoinen asia mihin mä en voi hirveästi vaikuttaa. Ollaan kuitenkin ryhmän kautta saatu muutama puisto kaveri ja sehän on loistavaa :) 

Ollaan jo aloitettu "syyskausi" käymällä äiti-lapsi ryhmissä. Viime viikolla oltiin tosi aktiivisia ja jos ei nyt ihan joka päivä jatkossa käydä jossain mutta kyllä Iivonkin pitää päästä parina päivänä "ihmisten ilmoille"  ;D  Akulla on onneksi kerho jonne menee mielellään. 

Voisin luvata että sitten kun aamut on pimeitä ja räntää tulee vaakatasossa en anna sen vaikuttaa mielialaan vaan vedän uuden (jee) Raiskin kuoritakin (se on ihq) päälle ja pusken kärryjen kanssa reippain mielin eteenpäin  ;D

Mitä lupauksia te olette tehneet syksylle?


2 kommenttia:

  1. Syyslupauksia, hauskaa! :) Meillä on syksyn lupaukset vielä hieman kesken minun uuden työkuvion takia. Toivoisin ainakin itseltäni sitä, että osaisin rauhoittua ja nauttia arjesta jottei siitä tulisi sellaista suorittamista - mutta tiedän tämän olevan vaikeaa. Lupaan myös polttaa paljon kynttilöitä! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥