perjantai 7. elokuuta 2015

"Nappitehdas"

Meidän Akulla, 4v, on ollut jo pitkään sivu duuni. Se alkoi noin vuosi sitten. Hän käy öisin "nappitöissä" "nappitehtaalla". Ei sentään aivan joka yö, sehän kävisi raskaaksi, mutta hyvin säännöllisesti kyllä. 

Aamulla Aku kertoo että "hohhoi kun väsyttää, olin koko yön nappitöissä". Siihen minä sitten "aijaa, no mitäs sielä puuhasit?"  Vastaus "noo, tein nappeja nappitehtaalla". Tähän kuuluu semmoinen hyvin pollea rooli. Hän kertoo myös usein kaupassa että "tämän mä tein viimeyönä nappitöissä" ja kyseessä voi olla siis jokin vaate jossa on oikeasti nappeja tai vaikkapa juustopaketti  :D

Oon kyllä hyvin tietoinen että lapsilla on mielikuvitus kavereita ja Akullahan on tietysti myös semmoinen, itsellänikin on ollut useampia lapsena. Mutta että mielikuvitus töitä? Aika hauskojahan  ne jutut kyllä usein on  :D  Akulla kyllä muutenkin piisaa mielikuvitusta mikä on tietysti vaan positiivinen asia.

Onko muilla kokemusta jostain "omituisista" mielikuvitus leikeistä jotka jatkuu pitkään? Mä vähän luulen että välillä Aku itsekkin uskoo käyvänsä nappitöissä  :D 

Meillä onkin kiva viikonloppu tiedossa, huomenna mennään Wasalandiaan ja sunnuntaina lähdetään aamulla aikaisin Tampereelle pariksi päiväksi pyörimään. Jee, hotellin aamupalaa namiii  :D

Hyviä viikonloppuja toivottaa Nora

7 kommenttia:

  1. Ihanaa viikonloppua ja Tampereen reissua <3
    Ja voi noita Akun juttuja :D <3

    VastaaPoista
  2. Voi että :D mä pienenä kävelin unissaan ja kerran olin mennyt äitin ompeluhuoneeseen yöllä ja äiti taisi kuulla sen kun tuli kysymään että mitä sinä täällä teet? Vastasin että "no järjestelen näitä muuminappeja!" :D ja niin tein. Muumifani jo pienestä pitäen.

    VastaaPoista
  3. Voi eeii miten suloista! <3 Meillä on milloin mitäkin mielikuvitussanoja, hahmoja ja tehtäviä! Mitään pysyvää "ystävää" me ei vielä niistä olla saatu.. Hihii..

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥