tiistai 7. huhtikuuta 2015

Mullekko?


En oo ostanu itelleni "mitään" vaatetta "ikuisuuteen". Okei, ehkä mä vähän liioittelen mutta sinne päin. Ensi olin raskaana, sitte odotin että raskauskilot karisee. No ne kilot on kyllä karisseet joku aika sitten mutta sitte mä ajattelin että odotan kevääseen että on sitte kivoja värejä ja ja. Jotenki se sovitus puuha ei oo niin kivaa. Siskon tyttö kysyi multa kun odotin Akua että "rupeeksäki ny vaan osteleen vauvalle kaikkee etkä ittelles mitään?" Mä olin aivan että no en tietenkään, mähän rakastan vaatteita ja shoppailua! Nyt mä huomaan että kyllä se vähän niin on.

Noo, tänään mä kuitenkin "raahauduin" ostoksille. Aku oli mukana, sen kanssa on ihan hyvä kierrellä kaupoissa. Se tykkää jututtaa myyjiä ja mä saan kattella rauhas  ;)

Löysin kivan reippaan värisen hupparin.





Löysin jopa housut! Löyty hyvä malli mistä mä ensi katoin että ei oo oikeeta väriä ku olin ajatellu joko jotain kirkasta väriä tai farkkua. Mutta nyt mulla onkin beiget? housut! Ei oo kyllä ikinä yhtään ollu mun väri mut toisaalta kun on paljo värejä muuten niin ne näyttiki kivoilta. Sopi mun uusien helluusten kukka tennareittenki kans.




No näitä aurinkolaseja en ostanu nyt vaan sisko toi talvella espanjasta, nyt saa sitte käyttää.



 Ostin kyllä myös shortsit kesäksi mutta niillä en nyt lähe keikisteleen. Ne oli muuten mintunvihreet.

2 kommenttia:

Kiitos kommentista ♥