sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Yllätys!

Perjantaina Ami toi mulle yllärin, uuden pyörän! Ei siis ihan uus uus mutta mulle uusi. Meillä on ollut huonoa tuuria pyörien kanssa, molemmilta on varastettu useampi uusi tai uudeveroinen pyörä. Siksi meillä on ollut nyt vaan yksi aikuisten pyörä, mun uutena ostettu perus mummis ilman mitään mukavuuksia. Ami oli bongannut tori.fi:stä hienon Helkaman pyörän, se on tommoinen metallin hohtoinen beige (värihän on tärkein) ja seitsemän vaihdetta. Täytyy sanoa että oli pikkuusen mukavampi mennä ylämäessä pyöräkärry perässä vaihteellisella kuin vaihteettomalla pyörällä..

Sitä piti tietysti päästä testaamaan. Lähdettiin ilta pyöräilylle Palosaaren torille jätskille. Pohjoistuuli oli kyllä aika jäätävä mutta jätskiä piti saada.

Poikaset kyytiin ja menoksi..


Palosaaren torin suihkulähde joka ei tosin vielä ole päällä, ja mun pyörä ♥


Mitään pallojätsejäkään ei vielä saanut mutta eipä se mitään.


Aku juoksenteli suihkulähteessä..


Hyppi kivikossa...


Iivokin vähän sekkaili yksin..


...ja yhdessä.



Hieno kilikellokin mulla..


Kyllä nyt kelpaa pyöräillä!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista ♥