maanantai 6. huhtikuuta 2015

Ulkoilua ja himailua


Alkaa olla pääsiäs touhut pian ohi, sitten saaki alkaa suunnitella vappua ja poikien synttäreitä ja veneily kausikin lähenee..ihanaa. Saa herkuttelutkin vähentyä (ei toki loppua) nyt taas pikkusen kun on tullut tota suklaata ja muuta mussuteltua.

Mä oon se pöyröö joka ostaa ne viimeset -50% mämmipaketit hyllyn nurkasta kun muut jo kiertää ne kaukaa. Mä oon aina  tykänny mämmistä, niinku oikeestaan kaikesta ruuasta..Ihmettelin jo lapsenakin niitä jotka joka ruuasta nupaji "hyi mä en tykkää" "mitä tää on mä en syö" jne. Lapsena laitoin mämmiin aina sokeria päälle ja jos oli niin tietysti kermaa. Nykyään mä tykkään siitä kevyt maidon kanssa ja makeutta on kyllä tarpeeks ilman sokeriakin..

Tänään lähin amupalan jälkeen poikien kaa pyöräileen. Tehtiin jonkunmoinen lenkki ja sitten mentiin "meidän omaan puistoon" leikkimään. Tänään oli kavereitakin puistossa, se on aina kivaa  :)

Mä niin tykkään tosta meidän pyöräkärrystä ♥


Pojat hiekkalaatikolla.


Iivo innoissaan rikkoi äitin ja Akun tekemät kakut.


Kakku maistiaiset   :)


Onko näin onnellista vauvaa nähtykkään ♥


Meidän iskä on vähä flunssassa ja tuntuu että Akukin saattais sen saada... Voi olla että tänään vaan hengaillaan ja vois kattoo  vaikka jonkun leffan. Huomenna alkaakin arki.

4 kommenttia:

Kiitos kommentista ♥